sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Näääääääääin paljon lunta

Heippa kaikki, päätin nyt tämän kerran tulla itse kirjottamaan tänne minun omaan blogiini teille. Minusta lumi on kivaa tai oikeestaan tosi kivaa. Tänään käytiin äitin kans ulkoilemassa ja sain olla koko ajan irti, ja sehän vasta oli kivaa. Oli myös kivaa kun äiti teki minulle lumipalloja, joita sain hakea äidiltä. Sitten juoksin lumipallo suussa ainakin tosi nopeata ja sit kadotin sen lumipallon (muka. tietty mä oisin sen oikeesti löytäny, mut halusin hakee äipältä uuden;)).

Olin myös äitin mielestä hieman liian villi eilen, kun käytiin äitin serkun synttäreillä, joka täytti 6v. Onnee vielä. Mä oisin vaan halunnu tutustua kaikkii vieraisiin, no joo myönnetään oisin ehkä voinu olla vähän rauhallisemmin kylässä kun oltiin, nyt jälkikäteen ajateltuna. Enkä ymmärrä miksi äiti vei mut autoon odottamaan loppu ajasta, kun kuulin niiden mainitsevan jostain kakun syönnistä. Syönnistä ja äiti vaan vie mut pois?? No ei voi ymmärtää niinpä nukuin sitten autossa jonkun aikaan.

Täällä maalla on myös ollut kiva nähdä Nuusku-kissaa. Se ei vaan aina oikein ymmärrä, että mä vaan haluaisin leikkiä. Mutta kyllä me jo ihan hyvin juttuun tullaan. Huomenna onkin aika lähteä taas kohti kotia, matkustetaan taas junassa. Se on kivaa. Se setä, joka tulee kattomaan onko äiti muistanu ostaa lipun on kiva, se aina silittää mua ja minä oon aina oikein kiltisti ja kaikki kehuu mua kun oon niin nätisti. Lipun tarkastusten jälkeen voin alkaa nukkumaan, joskus junassa voi olla muitakin kavereita liikenteessä. Mutta äiti sanoo, että junassa täytyy matkustaa nätisti, selvä sit ollaan nätisti.

Tällä viikolla käytiin muuten velipoika Danten kanssa ekalla rokotuksella, ja sain olla myös koko päivän äitin mukana töissä siellä klinikalla. Tosin jouduin olemaan koko päivän huoneessa oottamassa, välillä pääsin ulos ja välillä pääsin myös kahvihuoneeseen, jossa oli tosi paljon kivoja ihmisiä!! Äiti sanoi, että eläinlääkäri pistää jonkun rokotuksen, minä en kyllä mitään ainakaan huomannut. Minusta se eläinlääkäri oli vaan kiva, kun se minua rapsutteli. Tai taisi niitä olla kaksikin, kun molemmat meitä ihasteli. ;) Ollaan me niin kivoja.

Näihin tunnelmiin, toivottavasti saan vielä joskus kirjottaa teille, nyt täytyy lähteä jo nukkumaan, että jaksan huomenna herätä aikasin syömään ja ulos=))

toivoo Demi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti